ایوب پارک پرندوں کے لیے ’پرکشش منزل‘ کا کام کرتا ہے

ایوب نیشنل پارک پرندوں کی پرجاتیوں کی کافی تعداد کے لیے ایک افزائش گاہ مہیا کر رہا ہے جو کہ فضائی آلودگی اور شہر میں جیوویودتا کے حوالے سے مشکل حالات کے باوجود اس کی ’ماحولیاتی صحت‘ کو ظاہر کرتا ہے۔

ایوب نیشنل پارک میں حیاتیاتی تنوع کی کثرت اور تقسیم کے عنوان سے ایک رپورٹ جو 2017 میں حیاتیاتی تنوع کے ماہرین نے تیار کی تھی نے اس حقیقت کی طرف بھی اشارہ کیا کہ "ایوب پارک بندرگاہوں اور بھرپور جیوویودتا کو محفوظ رکھتا ہے اور ساٹھ پرندوں کی پرجاتیوں کی افزائش گاہ کے طور پر کام کرتا ہے۔”

صورت حال بالکل ماضی کی طرح ہے کیونکہ مناسب انتظام اور سبز علاقوں کی حفاظت نے ماحولیاتی ماحول کو برقرار رکھنے میں مدد کی۔ اس کا ایویفونا 60 پرجاتیوں پر مشتمل ہے جو 34 پرندوں کے خاندانوں سے تعلق رکھتے ہیں۔

اب وہاں پرندوں کی مختلف اقسام پائی جاتی ہیں جو کہ ‘کثرت’ میں پائی جاتی ہیں جیسے عام پتنگ ، سفید آنکھوں والا بزارڈ ، یوریشین سپیرو ہاک ، کرسٹڈ لارک ، ریڈ واٹلیڈ لیپنگ ، روفس فرنٹڈ پرینیا ، یوریشین کولرڈ ڈو ، اور راک کبوتر۔ پرندوں کی دوسری اقسام جو کہ ‘کامن’ ہیں ان میں انڈین پولڈ ہیرون ، لٹل ایگرٹ ، پائیڈ کنگ فشر ، گریسفل پرینیا ، زِٹنگ سیسٹولا ، کامن ٹیلر برڈ ، سپاٹڈ ڈو اور انڈین رولر شامل ہیں۔

پودوں میں تین پودوں کی کمیونٹی ہوتی ہے اور ہر پودے کی برادری میں پودوں کی پرجاتیوں کو یکساں طور پر تقسیم کیا جاتا ہے۔ ایویفونا پرندوں کی پرجاتیوں کی عام اقسام پر مشتمل ہوتا ہے جو رہائشی ہونے کے ساتھ ساتھ افزائش کے لیے آنے والے بھی ہوتے ہیں۔ پارک کو تین بڑے خطرات کا سامنا ہے ، جن میں شامل ہیں: (i) ناگوار پرجاتیوں کی موجودگی ، جو مستقبل میں پرجاتیوں کی ساخت کو یکسر تبدیل کر سکتی ہیں ، (ii) رہائش گاہ کا ٹکڑا ، اور (iii) پارک کے ارد گرد انسانی بستی۔

ناگوار پودوں کی پرجاتیوں اور رہائش گاہ کے ٹکڑے ہونے کی موجودگی کے حوالے سے کچھ سنجیدہ خدشات ہیں۔ ایوب نیشنل پارک کے مستقبل کے انتظامی منصوبے پلانٹ کے ناگوار پودوں کے پھیلاؤ اور رہائش گاہوں کی خرابی کو روکنے کے لیے بنائے جائیں۔ حیاتیاتی تنوع کے ماہر شاکر عباسی نے کہا کہ ایوب پارک میں سبز چادر اور پانی کی ندی پرندوں کی پرجاتیوں کے لیے پرکشش منزل فراہم کرتی ہے۔ لیکن سبز علاقوں کے قلب میں بھی انسانی سرگرمیوں میں اضافہ اس کے ماحولیاتی کردار کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔

مرکزی ڈیسک

ٹوئن سٹی نیوز پاکستان کے دو بڑے شہروں راولپنڈی اسلام آباد کا مقامی سطح کا ڈیجیٹل نیوز پلیٹ فارم ہے،جو جڑواں شہروں کی مقامی خبروں کے ساتھ راولپنڈی اسلام آباد کا مقامی کلچر، خوبصورتی، ٹیلنٹ اور شخصیات کو سامنے لےکر آتا ہے۔

متعلقہ خبریں

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
Open chat
رہنمائی حاصل کریں
السلام علیکم! ہم آپ کی کیسے مدد کر سکتے ہیں؟