عمران خان نے اقوام متحدہ کی ڈبلیو ایف پی ٹیم سے ملاقات کی

پاکستان کی ہنگامی خوراک کی امداد پر اقوام متحدہ کو پیش کش

وزیر اعظم عمران خان نے جمعرات کو اقوام متحدہ کے ورلڈ فوڈ پروگرام (ڈبلیو ایف پی) کی دنیا بھر کے ممالک کے ساتھ ہنگامی خوراک کی امداد اور غذائیت اور لچک کو بہتر بنانے کے لیے کام کرنے پر تعریف کی۔

وزیراعظم عمران خان کا یہ بیان اقوام متحدہ کے ڈبلیو ایف پی کے ایگزیکٹو ڈائریکٹر ڈیوڈ بیسلے سے اسلام آباد میں ملاقات کے دوران سامنے آیا۔ اقوام متحدہ کا ادارہ اس وقت افغانستان کو خوراک کی امداد فراہم کر رہا ہے کیونکہ یہ ملک پر طالبان کے قبضے کے بعد غیر یقینی صورتحال سے دوچار ہے۔

ڈبلیو ایف پی کے سربراہ کے ساتھ اپنی گفتگو میں ، وزیر اعظم عمران خان نے اس بات کا اعادہ کیا کہ ایک جامع افغان حکومت کی تشکیل اور عالمی برادری کی مثبت شمولیت کسی بھی انسانی بحران سے بچنے اور افغانستان میں محفوظ امن کا راستہ ہے۔

وزیر اعظم عمران خان نے اس بات پر زور دیا کہ پاکستان ملک میں ڈبلیو ایف پی کے مختلف منصوبوں سے فائدہ اٹھا رہا ہے اور تنظیم کے ساتھ اس کی شراکت کو سراہا۔

ایگزیکٹو ڈائریکٹر بیسلی نے افغانوں کو خوراک کی امداد فراہم کرنے میں ڈبلیو ایف پی کے کام کو آسان بنانے میں پاکستان کے کردار کا شکریہ ادا کیا۔ انہوں نے افغان عوام کو انسانی امداد جاری رکھنے کے طریقوں پر بھی تبادلہ خیال کیا۔

اس سے قبل ڈبلیو ایف پی کے سربراہ نے وفاقی دارالحکومت سے ایک ویڈیو اپنے ٹوئٹر ہینڈل پر شیئر کی ، جس میں فوڈ ایجنسی کے ہیلی کاپٹروں اور طیاروں کی مرمت کی جا رہی تھی ، پاکستان کی مدد پر ان کا شکریہ ادا کیا۔

انہوں نے کلپ میں کہا ، "پاکستانی حکومت نے کابل میں گرنے والے طیارے کو مرمت کے لیے یہاں لانے میں ہماری واقعی مدد کی ہے۔”

بیسلے کے مطابق ، ایئر برج کی تعمیر کے لیے "بیرونی سے اندرونی” کی امید میں اسلام آباد سے کابل تک ٹیسٹ پروازیں کی جا رہی ہیں۔ اس کا مقصد اقوام متحدہ کے حکام ، این جی اوز اور امدادی کارکنوں کو افغانستان لانا ہے۔

"ہمارے پاس یہ فکسڈ ونگ چلنے والے مسافر ، اقوام متحدہ کے عہدیدار ، ڈبلیو ایف پی اور دیگر انسانی ہمدرد کارکن ہوں گے ، تاکہ ہم نہ صرف اپنے آپریشن کو برقرار رکھ سکیں بلکہ ان کو افغانستان میں بھی بڑھا سکیں جو کہ اندر کی تمام تباہی کے ساتھ اہم ہے۔ امید ہے کہ زندگی کو معمول پر لایا جائے اور ان لوگوں کو امید دی جائے جو اب مایوس ہیں۔

بشکریہ
نوید احمد
ذرائع
اقوام متحدہ

مرکزی ڈیسک

ٹوئن سٹی نیوز پاکستان کے دو بڑے شہروں راولپنڈی اسلام آباد کا مقامی سطح کا ڈیجیٹل نیوز پلیٹ فارم ہے،جو جڑواں شہروں کی مقامی خبروں کے ساتھ راولپنڈی اسلام آباد کا مقامی کلچر، خوبصورتی، ٹیلنٹ اور شخصیات کو سامنے لےکر آتا ہے۔

متعلقہ خبریں

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
Open chat
رہنمائی حاصل کریں
السلام علیکم! ہم آپ کی کیسے مدد کر سکتے ہیں؟